متن موزیک
رفتی! نگفتی بی تو چی میشه این آدم رفتی و من! یه تار موتو به دنیا ندادم ندادم، نگذاشتم! کسی جاتُ باشه یه لحظه تو حتی جای خالیت! به همه دنیا می ارزه یه ساله هر چی که گفتی شنیدم یه ساله هر کاری کردی رو دیدم اما به روم نیاوردم، مردم
نظرات
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.