متن موزیک
په ریشانم من ده نالینم فرمیسکی چاوان ده بارینم هه موو عومری خوم له سه ر دانا له تاوانت بوومه دیوانه
نظرات
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.
په ریشانم من ده نالینم فرمیسکی چاوان ده بارینم هه موو عومری خوم له سه ر دانا له تاوانت بوومه دیوانه
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.