متن موزیک
…. .عشق تو گوشه نشینمه، تنهامه همش غمگینمه تا تی خشی ره ندیمه از این زندگی بوریمه شی حلقه ره بییر می دست می عشق ره بزویی تو پس به دوری یبومه بیکس اسا در نینه می نفس زندگی سرد و سیاهه، تنی دل غرق گناهه یا که این عشق اشتباهه، یار دل ره به کی هادائه یاد بیار ساحل دریا، دومی تا غروبی ماه گتی ترسنی از دنیا، دنیایی که نارنه وفا بکشیمه من حسرت و آه نوینی مره بی وفا ، دیگه در نینه می صدا، تکراری بهیه روزا زندگی سرد و سیاهه تنی دل غرق گناهه شی دنیای غمی دا، دل نارنه مرحمی دا منه دلبر بوه حالی، غمگینه تی جای خالی، ای خدا تو هاکن کاری، بوینم برمه و زاری
نظرات
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.