متن موزیک
غم نازنین مره پیر هاکرده خوایمه بورم من، اما نوونه غم جدایی، تموم نوونه امشو دل من ای خدا طاقت ندارنه تا کی خدایا اشک غم باید بباره شادوماد بیاد وسط علی بریم.. لال لالی صحبت ولا مازندران.. مازندرانای جاناا، یاراا، جاناا یل و یل بازی کنه کنیسه سر پهلوونی کنی کنیسه، فکر چوداری کنی کنیسه ته که وداری کنی کنیسه تو ک یل میدونی کنیسه، برار پهلوونی و کنیسه داد بوم کی ای دا، بمیرم بمیرم شادوماد مردی ای دا، بمیرم بمیرم رفیق بوم کی ای دا، بمیرم بمیرم محمد پهلوونی دا، بمیرم بمیرم وی نام و نشونی دا، بمیرم بمیرم
نظرات
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.