متن موزیک
من که بودم عاشق اون صورت جذابت تو با دلبرت خوشی هر شب میبینم خوابت اون چیزایی که به اون میگی؛ به من میگفتی ولی تهش گفتی برو دیگه نمیخوامت واسه کی شاد بخونم وقتی دلم غم داره تو نمیدونی ولی دلم تورو کم داره تو که بد نارو زدی به این دل لامصب هی پرسه تو خیابون ببین شدم آواره رد پای تو هنوز روی قلب من جا مونده دل من آروم بگیر اون شده ازت رونده من که هر قولی دادم پای همش وایستادم تو صاف و ساده بودم کی توی گوشت خونده واسه کی شاد بخونم وقتی دلم غم داره تو نمیدونی ولی دلم تورو کم داره تو که بد نارو زدی به این دل لامصب هی پرسه تو خیابون ببین شدم آواره
نظرات
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.