متن موزیک
ئیواره دیمه ت نام چون نمردم یه قه که تانم ئازیز بوت پاره کردم
نظرات
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.
ئیواره دیمه ت نام چون نمردم یه قه که تانم ئازیز بوت پاره کردم
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.