متن موزیک
من شی خسته گلی ای قربون یار بویه مغرور و هستمه خیلی حساس مبارکه تولد، هر چند بیمه داغون این زندگی چی داشته، می وسه نداشته سود ونگ دمه من خدا ره نخوامه تی دنیا رهکاشکی از روز اول بشنستوو منی صدا ره انگاری دونستمه منی بخت خیلی تاره شی دلبری رو غیرتی هستمه خیلی وسواس / این زندگی چی داشته می وسه نداشته سود !!! بخونم من زار و زار ! شمع بهیه بسوته // می وسه جشن نییرین می دل هسته شب تار مبارکه تولد هر چند بومه نابود !! یار بویه مغرور و هستمه خیلی حساس // یه آبانی مغرور و هستمه خیلی حساس !!
نظرات
نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
هنوز نظری ثبت نشده است.